آخرین اخبار :
کد خبر : 9385 پنج شنبه 13 دي 1397 سیاست
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست با مدیر عامل بانک مسکن استان خبر داد :

تعامل با دستگاههای خدمات رسان برای رفع موانع و اتمام پروژه های مسکن مهر

در جلسه ای که با حضور مدیران راه و شهرسازی استان و مدیران بانک مسکن استان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در استان و سایر موارد برگزار شد. مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از تعامل با دستگاههای خدمات رسان برای رفع موانع و اتمام پروژه های مسکن مهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در این نشست عنوان کرد : این اداره کل مصمم است با بکارگیری تمام توان و تلاش مضاعف و با همکاری دیگر دستگاه ها پروژه مسکن مهر را در کوتاه زمان ممکن به سرانجام برساند .

وی اظهار امیدواری نمود با برپايي چنين نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه به زودي موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم. وی با اشاره به محدودیت های مالی دولت از تمامی دستگاه هایی که در چنین شرایطی برای  پیشرفت پروژه های مسکن مهر تلاش می کنند قدردانی نمود .

مهندس نظری اظهار داشت: با توجه به پيشرفت فيزيكي پروژه هاي مسكن مهر در استان بايد با همت و تعامل دستگاه هاي زير بنايي استان خدمات شهري و زير بنايي پروژه هاي مذكور نيز هر چه زودتر اجرايي شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه تصريح كرد: مسكن دغدغه اصلي و ابتدايي براي هر خانواده اي محسوب شده ، از اين رو بر طرف كردن اين مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها مي تواند عاملي مهمي در جهت تعامل ، همدلي و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

مهندس نظری در خصوص تعامل دستگاه هاي خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طي جلسات منظم و پيگيري هاي مجدانه مسؤلين امر بسياري از مشكلات با همفكري دستگاه ها كمرنگ شده است.

وی افزود : شوراي تامين مسکن استان و کميته هاي فني آن به طور منظم تشکيل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پيگيري مي شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه ضمن اشاره به نقش ارزنده بانک مسکن برای امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی یادآور شد : باید ساز و کاری مهیا شود تا از توان بانک مسکن استان برای مشارکت و همراهی در امر تبلیغات و اطلاع رسانی برای جذب پیمانکاران و انبوه سازان و هچنین تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در امر بازآفرینی شهری کمک و بهره بگیریم .

مدیر عامل بانک مسکن استان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از راه و شهرسازی از برگزاری چنین نشست هایی استقبال و مسائل و مواردی را مطرح و تصمیم گیری مناسبی اتخاذ گردید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها