آخرین اخبار :
کد خبر : 46390 چهارشنبه 29 فروردين 1403 اجتماعی
رئیس دانشگاه علوم دریایی نوشهر مطرح کرد:

تاسیس روز ارتش سدی در مقابل نقشه شوم استکبار و مقابله با تجزیه‌طلب‌ها

رئیس دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: تدبیر امام راحل پیرامون تاسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران سدی شد در مقابل نقشه شوم استکبار و مقابله با تجزیه طلب‌ها؛ چرا که حضور در دفاع مقدس و امروز هم دفاع از مرزها، ساخت تجهیزات، تامین امنیت هوایی کشور، تامین امنیت و خطوط مواصلاتی آب راه‎های دریایی جهت توسعه صادرات کشور از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

امیردریادار آریا شفقت رودسری ۲۹ فروردین در مراسم راهپیمایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساری اظهار کرد: به روح پر فتوح‌  ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید ارزشمند استان مازندران به‌ویژه ۲۸۰۹ شهید ارتشی این استان سرسبز سلام می‌فرستیم و آرزوی موفقیت و سلامتی تندرستی برای فرماندهی معظم کل قوا داریم. 

وی با بیان اینکه با تدبیر امام‌راحل با نام‌گذاری روز ارتش اکنون این نهال انقلاب رشد پیدا کرده است، افزود: به‌رغم اینکه در ابتدای انقلاب تنها سازمان مستقل نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است و استکبارهای جهانی تلاش کردند به ارتش لطمه بزنند اما ارتش جمهوری اسلامی همچنان با صلابت و مقتدر است.

رئیس دانشگاه علوم دریایی نوشهر تصریح کرد: ارتش انقلابی در دوران انقلاب و پس از انقلاب با اهدای شهدا و جانفشانی‌ها تلاش کرد عزت و اقتدار نظام و مردم روز به روز افزایش پیدا کند.

فرمانده ارشد ارتش در استان مازندران به افتخارآفرینی فرزندان ارتش که توانستند با ساخت شناورها در کشور باعث سربلندی مسلمین جهان شوند اشاره کرد و گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم دریای نوشهر موجب سربلندی کشور شده‌اند.

امیردریادار آریا شفقت رودسری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای چهارگانه‌اش جان شان را کف دست گرفتند بطوریکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران قبل از انقلاب و پس از انقلاب همراه مردم و در رشد کشور دخیل بودند همچنان در دوران دفاع مقدس نخستین شهید ترور توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها