آخرین اخبار :
کد خبر : 46416 سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 سیاست

با حضور وزیر کشور؛ بیست و پنجمین استاندار مازندران امروز معارفه شد

آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران پیش از ظهر امروز ۴ اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

«یوسف نوری» وزیر پیشین آموزش و پرورش در دولت سیزدهم با حکم رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران منصوب شد.

یوسف نوری بیست و پنجمین استاندار مازندران بعد از انقلاب اسلامی است که بعد از سید محمود حسینی پور در دولت سیزدهم به عنوان نماینده عالی دولت از استان ایلام وارد استان مازندران شده است.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور مولف ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی است.

یوسف نوری در سابقه کاری خود فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار پیشین مازندران از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها