آخرین اخبار :
کد خبر : 4322 چهارشنبه 21 شهريور 1397 سیاست
طوفان عزل و نصب ها در دانشگاه آزاد ساری و سکوت معنادار نمایندگان ساری در مجلس:

حذف نخبگان ساروی و روی کار آمدن تیم ستاد انتخاباتی کاندیدای سابق بهشهر در مجلس در دانشگاه آزاد ساری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران که کمتر از یک ماه فعالیت خود را آغاز کرده است موج جدیدی از عزل و نصب ها را در برنامه دارد.

به گزارش خبر مازندران به نقل از خزرتیترخبر، حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران که کمتر از یک ماه فعالیت خود را آغاز کرده است موج جدیدی از عزل و نصب ها را در برنامه دارد.

براساس اخبار منتشر شده، تاکنون مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و معاونت توسعه و منابع و پشتیبانی عزل و افراد جدیدی نصب شدند.

نکته قابل تامل بر این است که علیرغم شعار قانونمداری سرپرست این دانشگاه در اقدامی نسبت به معرفی .... از اهالی بهشهر و عضو هیات علمی واحد بندرگز و دانشجوی ترم دوم مقطع دکتری به عنوان سرپرست مهمترین معاونت این دانشگاه معرفی کرد که براساس قوانین این دانشگاه انتصاب پست های معاونت برای دانشجویان ممنوع است.

گفتنی است، قبل از این خسرو فغانی ماکرانی دانشیار رشته حسابداری و مدیرگروه مقطع دکتری این رشته و از نخبگان ساروی این مسئولیت را برعهده داشته است.

همچنین شنیده ها حکایت از تغییر مدیرکل حراست و سایر معاونت ها و روسای دانشکده های این دانشگاه در روزهای آتی دارد و تماما افرادی از بهشهر که سابقه همکاری ستادی با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان را در کارنامه دارند در حال چانه زنی برای رسیدن به کرسی های مدیریتی در مرکز استان هستند.

بنظر می رسد دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران و واحد ساری که با کنارزدن نخبگان علمی و روی کارآوردن افراد براساس روابط بومی و خانوادگی و سلایق سیاسی و انتخاباتی دوران جدیدی را پیشرو خواهد داشت، در یک پیچ تاریخی و خطرناک قرار گرفته است که با عدم مدیریت درست بحران آفرین خواهد شد.

پیچی که موجی از یاس و ناامیدی را امروز در دانشگاه آزاد ساری رقم زده و ممکن است آینده بزرگترین دانشگاه استان را با چالشی جدی مواجه کند و بعد از صنعت نساجی، معدن سوادکوه به عنوان معضل جدید سوء مدیریتی در استان خودنمایی کند.

حال باید دید نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه ، استاندار و امام جمعه مرکز استان چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت و آیا روند کنار زدن نخبگان دانشگاهی ساروی در بزرگترین دانشگاه مرکز استان ادامه خواهد داشت؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها