آخرین اخبار :
کد خبر : 46361 چهارشنبه 22 فروردين 1403 فرهنگ
در اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عنوان شد

طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه قرآنی حمایت می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه قرآنی حمایت می‌شوند.

عیسی مدانلو در مراسم اختتامیه و همایش تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ باید سال قرآنی باشد چراکه شروع آن با ماه مبارک رمضان بوده و پایان آن هم مزین به رمضان است.

وی افزود: باید تلاش کنیم نمایشگاه قرآن هرساله باکیفیت‌تر برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت محدودی که در استان داشتیم، نمایشگاه مناسبی در سالجاری برگزار شد و باید به سمتی حرکت کنیم که نمایشگاه‌های بعدی با کیفت مناسب‌تری برگزاری شود.

مدانلو تاکید کرد: باید برنامه‌های منسجم فرهنگی در سطح استان مازندران در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی گفت: طرح‌های جدید و خلاقانه از سوی واحد قرآن عترت مورد پذیرش قرار گرفته و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدانلو در پایان با بیان اینکه از هم اکنون باید برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری با کیفت نمایشگاه در پایان سال صورت گیرد، افزود: در این راستا بنا داریم در شورای ترویج قرآنی که ذیل شورای فرهنگ عمومی است، از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان استفاده کنیم.

سنگ‌تمام رسانه‌ها برای نمایشگاه قرآن

همچنین مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انعکاس مطلوب رسانه‌ای بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران قدردانی کرد و گفت: اصحاب خبر و رسانه نقش انکارناپذیری در بحث پویایی نمایشگاه قرآن و ترویج و تبیین مفاهیم قرآن کریم دارند.

محمدباقر علی‌نژاد در آیین اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: این نمایشگاه بهترین تلاقی بهار طبیعت با بهار قرآن بوده است.

وی با اشاره به رایحه خوش آیات نورانی قرآن کریم به واسطه نمایشگاه قرآن در دستگاه فرهنگ و هنر استان به مشام می رسد، افزود: این نمایشگاه با محوریت اداره قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان برپا شد.

علی‌نژاد ضمن تحسین همت والای غرفه‌داران این نمایشگاه برای حضور فعال در نمایشگاه قرآن رمضانیه یادآور شد: ادارات‌کل اوقاف و امورخیریه، کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی شهرداری ساری، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای برپایی این نمایشگاه همراهی ارزشمندی با ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت داشتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها