آخرین اخبار :
کد خبر : 46351 یکشنبه 19 فروردين 1403 دولت و ادارات

استاندار مازندران: مردم نباید در سیاست‌گذاری اقتصاد کشور کنار زده شوند

استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت مردم در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت : برآیندها نشان می دهد هر کجا مردم پای کار آمدند آنجا درست و در جاهایی که دور شدند امورات خراب شده است و مردم نباید در سیاست‌گذاری اقتصاد کشور کنار زده شوند.

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در همایش مطالبه گری رشد شهرستان چالوس افزود: بعد از انقلاب اسلامی رویدادهای زیادی در کشور اتفاق افتاده است آنجا که مردم در صحنه حاضر شدند کارها جمع شده است.

وی اظهارداشت: اقتصاد کشور چرا مشکل دارد برای این که مردم کنار زده شدند آنگاه اقتصاد ما دولتی شده و انحرافات زیادی در آن اتفاق افتاده است به طوری که معاون وزیر عضو هیات مدیره یک شرکت دولتی شده که در این حالت آن مسوول اقتصاد را فراموش می کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم " تصریح کرد : مشارکت مردم مفهوم عام است که در همه موضوعات کشور قابلیت اجرایی دارد.

مقام عالی دولت در مازندران، چالوس را شهری تاریخی که هم مسیر و مقصد گردشگری است دانست و گفت این شهرستان از دیرباز به خاطر نزدیکی با پایتخت مورد توجه گردشگران و تجار بوده اما این منطقه با این ویژگی به عنوان یک ثروت عظیم به مردم معرفی نشده است.

حسینی پور گردشگری را اولویت اصلی این شهرستان غرب مازندران برشمرد و از برگزاری چنین همایشی را برای توسعه شهرستان بسیار مبارک دانست و خطاب به شرکت کنندگان تاکید کرد : یکی از ماموریت های مهم شما باید مطالبه گری باشد یعنی در این شهرستان درآمد پایدار ایجاد بشود و بعد توسعه پایدار محقق می شود.

وی بر ضرورت کارهای جمعی و گروهی برای توسعه هر منطقه از استان تاکید کرد و گفت : نظیر این همایش از جمله نیازهای این شهرستان و استان مازندران است که بسیار مبارک است.

استاندار مازندران بیان کرد: این مطالبه گری شما باید به کارگروه های گردشگری، زیربنایی و گردشگری صنعتی تبدیل بشود و فرماندار قدر این همایش ها را بداند و حتی در سفرهای شهرستانی مسوولان یک جمعیت مطالبه گری مردمی شکل بگیرد تا حضور مردم در فضای اجرایی مشخص و هم نظارت ها بیشتر بشود.

به تاکید وی مطالبه گری مردم باید برای سوژه های اجرایی در میز فرمانداری شهرستان چالوس تبدیل شود که در واقع این جمع ها و نتایج آن پشتوانه خوبی برای توسعه شهرستان خواهد بود.

ایرنا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها