آخرین اخبار :
کد خبر : 46344 جمعه 17 فروردين 1403 سیاست

مردم دیار علویان در حمایت از مردم مظلوم غزه در روز قدس قیام کردند

روز قدس تجلی اراده ملت‌های آزاده مخصوصا امت اسلامی در ابراز انزجار از ظالم و درخواست تسریع در نابودی استکبار جهانی مخصوصا اسرائیل و آمریکای غاصب و جنایتکار و اعلام همدردی و حمایت از مظلوم مخصوصا مردم ستمدیده غزه است.

امروز مردم ولایتمدار مازندران پر شورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس در حالی حضور یافتند و به ندای رهبر لبیک گفتند؛ که این روزها شاهد جنایت‌های بی سابقه رژیم کودک کش و نسل کش اسرائیل در منطقه هستند.

مردم مازندران در شهرستان‌های این استان با مسلمین جهان همصدا شدند و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اعلام کردند.

تعداد قربانیان حملات اسرائیل به نوار غزه و به مردم مظلوم این منطقه در طول ۱۸۱ روز به بیش از ۳۳ هزار نفر شهید و بیش از ۷۵ هزار مجروح رسیده است.

علاوه بر این جنایت‌ها شاهد حمله به کنسولگری ایران در خاک سوریه و به شهادت رساندن هفت تن از سرداران و سربازان میهن عزیزمان هستیم.

 این تلاشهای مذبوحانه در پی شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی و شکسته شدن هیبت و هیمنه‌ی این رژیم پوشالی نوید بخش نابودی عنقریب اسرائیل در جهان خواهد بود.

امروز و در صفوف پرشور راهپیمایان، با مشت‌های  گره کرده و با شعار «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار» در حمایت از مظلوم غزه قیام کردند.

شعار راهپیمایی روز قدس امسال «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» بوده است

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها