آخرین اخبار :
کد خبر : 46343 پنج شنبه 16 فروردين 1403 اقتصاد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران اعلام کرد اعتبار پروانه‌های کسب کاغذی تا پایان اردیبهشت امسال

مدیرکل امور اقتصادی ودارایی مازندران گفت: پروانه‌های کسب قدیمی و کاغذی فقط تا پایان اردیبهشت امسال اعتبار دارد.

سیداسماعیل هاشمی ۱۶ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص صدور شناسه یکتا و حذف پروانه‌های کسب کاغذی اعلام کرد: تا روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۱هزار و ۸۰۰ شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی بخش اصناف استان مازندران در درگاه ملی مجوزهای کشور صادر شده است.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوزهای کسب‌وکار قدیمی و کاغذی باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مجوز خود را در درگاه ملی مجوزها به شناسه الکترونیک تبدیل کنند؛ چرا که مجوزهای کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

هاشمی اظهارکرد: متقاضیان می‌توانند با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، بصورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران یادآور شد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی ( شناسه یکتا ) نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

هاشمی از فعالان حوزه اصناف خواست با توجه به مهلت باقیمانده در اسرع وقت با مراجعه به درگاه ملی مجوزها mojavez.ir نسبت به دریافت شناسه یکتای خود اقدام کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها