آخرین اخبار :
کد خبر : 46305 دوشنبه 6 فروردين 1403 ورزش

وضعیت ویژه در خط دروازه نساجی

علیرضا رضایی به علت مصدومیت، ادامه لیگ برتر فوتبال را از دست داد.

علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران، بعد از گل جنجالی که مقابل صنعت‌نفت دریافت کرد، توانست در بازی با شمس‌آذر کلین‌شیت کند، اما در نبرد با آلومینیوم اراک، شرایط برای رضایی خوب پیش نرفت و او به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب نساجی خارج شد تا با مصدومیت به استقبال تعطیلات فیفادی برود.


براساس بررسی‌های انجام شده، رضایی از ناحیه مینیسک زانو دچار آسیب‌دیدگی شده و حداقل ۲ ماه نمی‌تواند برای نساجی به میدان برود تا عملاً شانس حضور در ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم را از دست داده باشد!

آریا برزگر زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد
حال عمومی آریا برزگر بازیکن نساجی مناسب و روند پزشکی به‌خوبی پیش رفته است. برای مهاجم جوان و با اخلاق نساجی آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم این بازیکن بعد از بهبودی با آمادگی کامل به تمرینات تیم اضافه شود.

وضعیت ویژه در خط دروازه نساجیآغاز تمرینات نساجی در سال جدید
نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی در سال ۱۴۰۳ پس از پنج روز استراحت بازیکنان نساجی، روز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ در مجموعه ورزشی کارگران تهران برگزار شد.

نخستین تمرین نساجی در سال جدید با حضور تمام اعضای این تیم و همراه با یک جلسه طولانی فنی برگزار شد. اعضای نساجی بعد از حضور در مجموعه، خوش و بش و تبریک سال نو، با صحبت‌های سرمربی خود در رختکن این تیم، به استقبال تمرین رفتند.

شاگردان الهامی ابتدا نرم‌دوی داشتند و سپس با بازی دورن تیمی، تمرین را به پایان بردند. بازیکنان برنده هم بعد از تمرین عکس یادگاری گرفتند و تمرین در فضایی صمیمی و به اصطلاح با گرمی "عید" برگزار شد.


تیم نساجی مازندران از ۲۱ بازی با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.


تیم نساجی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز شنبه ۱۸ فروردین میزبان ملوان بندر انزلی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها