آخرین اخبار :
کد خبر : 46276 یکشنبه 27 اسفند 1402 سیاست

استاندار: مازندران در آمادگی کامل برای میزبانی نوروزی

استاندار مازندران، گفت: استان با برپایی قرارگاه های متعدد و امکانات زیر ساختی لازم برای بهره مندی مسافران نوروزی از همه جهت آماده پذیرش مسافران برای سفر به این خطه از شمال است. ‎

سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح خدمات سفر نوروزی در بابلسر، بیان داشت: مردم مازندران در سال های گذشته ثابت کردند که میزبان خوبی برای مسافران هستند و در نوروز امسال با برنامه های متنوع به استقبال مسافران خواهند رفت.

وی اظهار داشت: قرارگاه های متعددی در استان مازندران راه اندازی شد تا خدمات مطلوب تری به مسافران در شهرهای مختلف ارائه شود.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که تحت هیچ شرایطی در نوروز امسال کالای ۲ نرخی در این استان وجود نخواهد داشت، ادامه داد: همه مسافران نوروزی و افراد بومی به یک قیمت کالاهای اساسی خود را تامین خواهند کرد و هیچ کسی حق ندارد به مسافران گران‌تر بفروشد.

حسینی پور با بیان این مطلب که طرح های زیر ساختی جاده ای مهم در این استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح های راهبردی در مازندران بدون تردید شاهد روانسازی ترافیکی در این خطه خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تامین کالاهای اساسی تشکیل و مشکلی برای تامین کالای اساسی وجود ندارد.

حسینی پور با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، خاطرنشان ساخت: تقاضای ما از کسبه ها آن است که با هماهنگی اتحادیه ها بدون دخالت دستگاه های نظارتی تامین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند و در این خصوص اشرافیت کامل برقرار است.

این مقام مسوول، تصریح کرد: شهرهای ساحلی مازندران که میزبان مسافران بیشتری هستند، شهرداران تمرکز بیشتری نسبت به تمیزی شهرها خواهند داشت و از طرف دیگر فضای سبز و مبلمان شهری در شهرهای مازندران برای نوروز آماده شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها