آخرین اخبار :
کد خبر : 46266 جمعه 25 اسفند 1402 فرهنگ
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران:

زبان هنر؛ بهترین ابزار برای جریان سازی در حوزه های مختلف است

قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد مقام معظم رهبری برای استفاده از هنر برای ترویج اندیشه های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: زبان هنر؛ بهترین ابزار برای جریان سازی در حوزه های مختلف است و ارزش های انقلاب اسلامی باید در قالب هنر تبیین شود. ‎

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته پیام ها را با استفاده از هنرهای نمایشی به دانش آموزان منتقل می کنند، افزود: این هنرها در بستری عمیق و هنری و با عالی سطح نفوذ در ذهن و روان انسان مفاهیم را منتقل می کننند.

وی با بیان اینکه امروز اگر در دنیا کسی پیام مهمی دارد باید زبان انتقال پیام را هم داشته باشد، اظهار کرد: بهترین زبان انتقال پیام، زبان هنر است، اگر بخواهیم پیام ما نافذ باشد و به درستی به مقصد برسد باید از ابزار هنر بهره گرفته شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه اگر امری قرار است،نهادینه شود باید به یک جریان تبدیل شود، گفت: معتقدیم زبان هنر بهترین ابزار برای جریان سازی در حوزه های مختلف محسوب می شود.

عزیززاده گرجی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مرتضی آوینی برلزوم هم افزایی دستگاه های فرهنگی با محوریت حوزه هنری مازندران برای بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی از دیدار هنرمندان استان مازندران با سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در روز پنج شنبه ۱۶فروردین ماه خبر داد و گفت: این نشست صمیمی باهدف رفع دغدغه های حوزه هنر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی خواستار نواخته شدن زنگ هنر انقلاب در مدارس استان مازندران شد و افزود: باید با هم افزایی اداره کل آموزش و پرورش و حوزه هنری شاهد تبیین هنر متعهد در بین دانش آموزان باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها