آخرین اخبار :
کد خبر : 46245 شنبه 19 اسفند 1402 کشاورزی
استاندار مازندران:

برای تامین مالی بهره‌وری بخش کشاورزی مازندران با چین قرارداد می‌بندیم

استاندار مازندران گفت: برای تامین مالی اجرای پروژه بهره‌وری بخش کشاورزی قرارداد فاینانس با کشور چین مقرر شد در دستور کار کمیته فرعی این شورا قرار گیرد.

سید محمود حسینی پور امروز، ۱۹ اسفند در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های رشد اقتصادی استان ارتقای بهره‌وری است، اظهار کرد: در ستاد عالی رشد اقتصادی استان سازمان مدیریت برنامه‌ریزی مامور شد برنامه استراتژیک ارتقای بهره‌وری را تصویب و اولویت‌های حوزه‌های مختلف استان را تعیین کند که این کار در استان اجرایی و به سازمان ملی بهره وری اعلام  شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های اجرایی بهره وری از جمله اولویت‌های اساسی مازندران است که در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت مازندران که بهره‌وری در مدیریت آب را مورد توجه بیشتر قرار دادیم لذا اولویت با بخش کشاورزی است و در آینده نزدیک بخش آب شرب را اضافه خواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی پروژه‌هایی را برای ارتقای بهره‌وری آماده کرده‌اند که با اجرای این پروژه‌ها در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

حسینی پور افزود: برای اعمال بهترین روش جهت مدیریت آب می‌بایست مدیریت مصرف را مدنظر قرار دهیم در عین حال که در ذخیره‌سازی،  انتقال به زیر زمین برای نگهداری و ایجاد سدها برنامه بهره‌وری دیده شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها