آخرین اخبار :
کد خبر : 46235 سه شنبه 15 اسفند 1402 حوادث
خبر انتظامی مازندران

از زمین خواری میلیاردی تا کشف ۲۴ کیلو مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف زمین خواری ۱۲ میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضائی زمین‌های تصرف شده، خلع ید شد.

به گزارش خبرمازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محسن سلیمانی» در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر محصور و تصرف غیر قانونی زمین‌های ملی و جنگلی در یکی از مناطق روستایی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن ۶ هزارمتر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس با تخریب دیوارهای ایجاد شده، زمین تصرف شده از چنگ متهم رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.

سرهنگ سلیمانی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در «آمل»

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین کیانمهر، گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر ورود مواد مخدر توسط قاچاقچیان به شهرستان آمل و متعاقبا اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آمل قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این سوداگران مرگ نزدیک به ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گل کشف و در این راستا یک خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ کیانمهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها