آخرین اخبار :
کد خبر : 46218 پنج شنبه 10 اسفند 1402 اجتماعی

آماده باش ۲۱۱ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در انتخابات یازدهم اسفند

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی کامل اکیپ‌های فنی عملیاتی شبکه توزیع برق در روز یازدهم اسفندماه تا پایان زمان شمارش آراء انتخابات خبر داد.

سیدکاظم حسینی کارنامی امروز با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در ستاد امور توزیع برق مازندران، گفت: تمامی تمهیدات لازم در جهت تامین برق مطمئن و پایدار در مراکز رای گیری و شمارش آراء اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تأمین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ۶۳۰ نفر نیروی عملیاتی اجرایی در ۱۸ امور و ۱۹بخش توزیع برق در شهرستان‌های استان از قبل از شروع انتخابات تا پایان آن در ۲۱۱ اکیپ عملیاتی در آماده باش کامل خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی انتخابات از سوی ستاد این شرکت، شناسایی تمامی مراکز اخذ و شمارش آراء طبق هماهنگی قبلی با فرمانداری شهرستان‌ها و ستاد انتخابات صورت پذیرفته است .

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: بررسی و به‌روزرسانی سناریو مانور و فیدرهای تأمین‌کننده برق مراکز مذکور در شرایط اضطرار، شناسایی و به‌کارگیری ژنراتورهای تأمین برق اضطراری موجود در امور و یا سایر دستگاه‌های اجرایی، جانمایی، راه‌اندازی، تأمین سوخت و تعیین متصدی چند روز قبل از برگزاری انتخابات، بررسی شرایط تأمین روشنایی سطح شهر به‌ویژه در مراکز اخذ و شمارش آرا، هماهنگی و همکاری بین نمایندگان ستادی و مدیران امور توزیع مستقر در سطح شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این شرکت برای آمادگی مقابله با موارد اضطراری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران،مهندس حسینی کارنامی تصریح کرد: برای کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع برق، علاوه بر مدیران و معاونین و ناظرین امور، مدیران ستادی نیز به‌عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امور توزیع برای نظارت بیشتر و بهتر در یازدهم اسفندماه حضور خواهند یافت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها