آخرین اخبار :
کد خبر : 46209 دوشنبه 7 اسفند 1402 اجتماعی
یک مسئول جهاد کشاورزی مازندران:

کالاهای اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان توزیع می‌شود

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت:کالاهای اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان تامین شد و در هیچ کدام از اقلام اساسی مشکل در تامین و توزیع نداریم.

سید محمد جعفری امروز در جلسه قرارگاه تنظیم بازار استان گفت: همه اقلام اساسی به وفور در شهرستان های مازندران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های جدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در ایام پایانی سال، تامین و توزیع گوشت مرغ، شکر، گوشت قرمز، تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج و راه اندازی مرکز خرید برنج در شهرستان هاست.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پرتقال و سیب در انبارهای تعاون روستایی استان ذخیره سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد، افزود: در تامین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم و اگر در شهرستانی با کمبود کالا مواجه شویم مدیران شهرستان مسؤول هستند.

جعفری اظهار کرد: اگر کالایی در سامانه جامع انبارها ثبت نباشد مشمول کالای قاچاق خواهد بود و همه انبار محصولات غذایی باید در این سامانه ثبت شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص تامین کالاها و انتشار آن در رسانه ها از طریق روابط عمومی جهاد کشاورزی در ستاد سازمان و شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها