آخرین اخبار :
کد خبر : 46205 یکشنبه 6 اسفند 1402 سیاست
استاندار مازندران:

مازندران در 11 اسفند، حماسه ملی و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می زند

استاندار مازندران، در جمع هیات های اجرایی، نظارت و اعضای شورای تامین حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد، گفت: استان مازندران در انتخابات 11 اسفندماه امسال، حماسه ملی و مشارکت حداکثری را شاهد خواهد بود و همراه با همه نقاط کشور، حماسه حضور ملت ایران را به رخ جهانیان می کشاند. ‎

استاندار مازندران، گفت: برآیندها نشان می دهد که اقشار مردم در روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور گسترده در شعب اخذ رای بار دیگر حماسه حضور ملت ایران را به رخ جهانیان می کشانند.

سیدمحمود حسینی پور در جمع هیات های اجرایی، نظارت و اعضای شورای تامین حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد، افزود: همه اقدامات برای برگزاری انتخابات باشکوه در این استان فراهم شده است.

وی اظهارکرد: طبق گزارش های ارائه شده حضور پرشور مردمی را به یاری خداوند در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان شاهد خواهیم بود.

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت قانون و موازین انتخاباتی از سوی نامزدها در ایام تبلیغات، تصریح کرد: طبق بررسی های مسوولان امر در ایام فعالیت تبلیغات نامزدها، مردم حضور پررنگ و معناداری در ستادهای آنان نشان دادند که نشان از بصیرت بالای مردم این استان است.

مقام عالی دولت در مازندران بیان کرد: در این ایام ما از نزدیک و میدانی روند اجرای انتخابات را در حوزه های انتخابیه استان بررسی می کنیم که امروز به همین منظور به غرب استان آمدیم و جلسه ای با اعضای هیات های اجرایی و نظارت و شورای تامین سه شهرستان رامسر، تنکابن و عباس آباد داشتیم.

حسینی پور اضافه کرد: فرمانداران استان تا کنون با جدیت تمام بر اساس روز شمار انتخابات بستر را برای برگزاری همه جانبه این همایش ملی آماده کردند.

وی گفت: استان مازندران در انتخابات 11 اسفندماه امسال، حماسه ملی و مشارکت حداکثری را شاهد خواهد بود.

استاندار مازندران، افزود: در ایام تبلیغات ممکن است از سوی برخی هواداران نامزدها تندروی هایی اتفاق بیفتد که ضروری است خود نامزدها نیز فضای شیرین ایام تبلیغات را مدیریت کنند تا خدشه به روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان وارد نشود، البته افرادی اگر تخلفاتی را مرتکب شوند عوامل مربوط در اسرع وقت وارد عمل می شوند.

به گفته حسینی پور در استان مازندران انتخابات الکترونیکی نداریم.

در شهرستان های غرب مازندران سه حوزه انتخابیه فعالیت دارد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها