آخرین اخبار :
کد خبر : 46201 جمعه 4 اسفند 1402 اجتماعی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکید کرد ورود سامانه سرد به مازندران و پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با ورود سامانه سرد به مازندران و با توجه به تعطیلات پیش رو به مردم و مسافران توصیه می‌شود از تردد غیرضروری به‌ویژه در محورهای مواصلاتی کوهستانی پرهیز کنند و در صورت تردد تجهیزات زمستانی و ایمنی را به همراه داشته باشند.

«حسینعلی محمدی» در گفت‎وگو با ایسنا با اشاره به نفوذ و ورود سامانه سرد بارشی به مازندران، اظهار کرد: از صبح شنبه ۵ تا دوشنبه ۷ اسفند ماه شاهد کاهش محسوس دما، وزش باد، یخبندان، بارش برف قابل ملاحظه در ارتفاعات و بارش متناوب باران را در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه برخی از کشاورزان در حال انجام عملیات اولیه خزانه و آب تخت کردن مزارع هستند، گفت: به دلیل حاکمیت هوای سرد کشاورزان از بذرپاشی در مزارع خودداری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما توصیه می‌شود مشترکان گاز خانگی با رعایت دمای آسایش، مرغداران و گلخانه داران نیز تمهیدات لازم را برای تنظیم دمای مناسب انجام دهند.

محمدی افزود: عوامل امدادی و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، آمادگی کامل داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها