آخرین اخبار :
کد خبر : 46198 جمعه 4 اسفند 1402 اقتصاد
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران:

مازندران از استان های دارای برنامه در حوزه رشد اقتصادی است

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: آمارها و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که به لطف همدلی و انسجام خوب مدیران دولت سیزدهم و بخش خصوصی در مازندران این استان یکی از استان‌های خوب و برنامه‌دار کشور در حوزه رشد اقتصادی است. ‎

ساسان شاه‌ویسی روز پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران که در ساری به میزبانی اتاق بازرگانی با حضور استاندار مازندران و مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخص برای ساخت یک اقتصاد قوی علاوه بر ظرفیت‌های زیرساختی، وجود دانش و مهندسی دانش و داشتن برنامه راهبردی است. خوشحالم در این سفر با گزارش‌هایی از مازندران مواجه شدم که مهم‌ترین آن گزارش سند رشد اقتصادی استان است.

وی افزود: همه گزارش‌های مربوط به اقتصاد مازندران نشان دهنده ظرفیت بالای استان دربرنامه‌ریزی برای شکوفایی اقتصادی است.

دبیرکل اتاق بازرگانی ایران، خاطرنشان کرد: اگر قرار است رشد ۷.۸ درصدی را در استان محقق کنیم باید نسبت سهم‌مان به کشاورزی و سایر حوزه‌ها را مشخص کنیم. خوشبختانه این روند در استان مشاهده می‌شود و امیدواریم که به سرانجام برسد.

شاه‌ویسی افزود: همدلی و انسجام خوبی در مازندران بین بخش خصوصی و دولتی دیده می‌شود که سبب شده مسائل پیش روی توسعه و رشد اقتصادی این استان با سرعت بیشتری حل شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها