آخرین اخبار :
کد خبر : 46194 پنج شنبه 3 اسفند 1402 سیاست

رقابت ۴۳۷ داوطلب برای کسب کرسی‌ها در حوزه‌های انتخابیه مازندران/تبلیغات در غیر از مکان اعلام شده توسط فرمانداری‌ها!

فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ آغاز شد/برپایی ستادهای مختلف، نشست‌ها و جلسات سخنرانی و هم اندیشی، دعوت از چهره‌ها برای سخنرانی و سرکشی به مناطق و دیدار با شخصیت‌ها و مردم از برنامه‌هایی است که داوطلبان انتخابات در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش خبرمازندران، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور  فعالیت قانونی تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل به صورت رسمی آغاز شد.

بازه تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد سوم اسفند 1402 آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

همزمان با آغاز تبلیغات دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رقابت ۴۳۷ داوطلب برای کسب کرسی‌ها در حوزه‌های انتخابیه مازندران آغاز شد.

این داوطلبان که از روزهای قبل در فضای مجازی، فعالیت‌های خود را کلید زده بودند، از امروز تبلیغات رسمی را برای ارائه برنامه‌ها و معرفی طرح‌های خود آغاز کرده‌اند.

برپایی ستادهای مختلف، نشست‌ها و جلسات سخنرانی و هم اندیشی، دعوت از چهره‌ها برای سخنرانی و سرکشی به مناطق و دیدار با شخصیت‌ها و مردم از برنامه‌هایی است که داوطلبان انتخابات در دستور کار قرار داده اند.

متاسفانه باز هم یک رسم غلط در شهرها باب شده و طبق معمول مجددا طرفداران کاندیدا در نقطه‌ای غیر از مکان اعلام شده توسط فرمانداری‌ها، بنرها و پوسترها را به تیرهای چراغ برق، پلهای عابر پیاده ، درختان و ساختمانها و منازل مردم الصاق می‌کنند.

این که هنوز عده‌ای از کاندیداها تصور می‌کنند، می شود به شکل بدوی و خارج از قاعده ذهن مردم را به نفع خودشان برگردانند یک فکر کاملاً اشتباه است چون اگر این روشها جواب می‌داد و مردم تحت تاثیر قرار می‌گرفتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها