آخرین اخبار :
کد خبر : 46191 چهارشنبه 2 اسفند 1402 کشاورزی

طرح اصلاح زیرساخت شالیزاری فریدونکنار پایلوت ملی است

مؤمنی با بیان اینکه پروژه طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید در روستای نوایی محله این شهرستان قرار گرفت، گفت: تکمیل این پروژه می‌تواند تبدیل به یک پایلوت ملی شود و بعنوان یک پروژه منحصر بفرد ملی مورد بازدید قرار گیرد. ‎

بابک مؤمنی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست صمیمی با میررمضانی فرماندار شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از واحد قطعه بندی و بسته بندی فراورده های پروتئینی داشتیم که جز مصوبات سفر استانداری بوده است، چنین مجموعه سردخانه ای مدرن می تواند برای شهرستان مفید باشد و با سرمایه‌گذاری خوبی که انجام شد نباید از آن غافل باشیم و راکد باقی بماند.

وی ادامه داد: آنچه جزو وظایف سازمان جهاد کشاورزی برای راه اندازی این واحد است، انجام خواهیم داد، چراکه با راه‌اندازی این واحد نیاز ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز شهرستان تامین خواهد شد.

مومنی، افزود: در بازدید از واحد پرورش ماهیان خاویاری در این شهرستان، باید گفت این پروژه با ظرفیت رو به رشدی به بهره برداری رسیده است، اما ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن باقی مانده که نیازمند تخصیص منابع مالی و تسهیلاتی است.

وی با بیان اینکه پروژه طرح جامع اصلاح زیرساخت اراضی شالیزاری از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید در روستای نوایی محله این شهرستان قرار گرفت، ادامه داد: تکمیل این پروژه می‌تواند تبدیل به یک پایلوت ملی شود و بعنوان یک پروژه منحصر بفرد ملی مورد بازدید قرار گیرد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها