آخرین اخبار :
کد خبر : 46186 سه شنبه 1 اسفند 1402 ورزش

درخشش تنیسورهای مازندرانی در رقابتهای قهرمانی جهان

تیم ملی تنیس روی میز در رقابتهای قهرمانی جهان در کره جنوبی با درخشش نوشاد و نیما عالمیان به مرحله حذفی راه یافت.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان متشکل از نیما و نوشاد عالمیان بازیکنان مازنی و امیرحسین هدایی امروز با غلبه بر مصر به مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

تنیسورهای ایرانی که در این رقابتها با تیمهای تایلند، پرتقال، مصر و رومانی همگروه هستند، در روز اول مقابل تایلند ۳ بر صفر به برتری رسیدند اما در بازی دوم مقابل پرتقال بازی را واگذار کردند. تیم ملی که روز یکشنبه با قرعه استراحت روبرو بود امروز به مصاف مصر رفت و موفق به شکستِ ۳ بر یک این تیم شد و صعود خود از مرحله مقدماتی را قطعی کرد.

در این دیدار نوشاد عالمیان مقابل «یوسف عبدالعزیز» ۳ بر یک پیروزشد. نیما عالمیان در رقابت با «عمر عصار» به برتری ۳ بر صفر دستیافت. امیر حسین هدایی مقابل «محمد البیالی» ۳ به یک شکست خورد. در آخرین دیدار انفرادی این رقابت هم نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر ۲ «عمر عصار» را از پیش رو برداشت.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با رنکینگ ۳۰ در مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان شرکت کرده است در حالیکه حریفش در رده ۱۰ جهان قرار دارد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان روز سه شنبه برای برگزاری آخرین دیدار مقدماتی خود در گروه هشتم به مصاف رومانی می‌رود. این تیم رنکینگ ۲۲ جهان را در اختیار دارد. نتیجه دیدار با رومانی تعیین کننده جایگاه دوم یا سوم ایران در گروه هشتم خواهد بود.

مسابقات تنیس روی میز تیمی فینال قهرمانی جهان تا ۶ اسفند در بوسان کره جنوبی پیگیری می‌شود. ۸ تیم برتر این رقابت‌ها در هر یک از بخش‌های مردان و بانوان صاحب سهمیه المپیک می‌شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها