آخرین اخبار :
کد خبر : 46110 پنج شنبه 12 بهمن 1402 حوادث

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در مازندران

زوج کلاهبرداری که با رسید ساز جعلی از کسبه بازار شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور و آمل کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی شکایت احدی از کسبه بازار مبنی بر استفاده خانمی میانسال از رسید جعلی بانکی جهت خرید از وی به مبلغ ۴۵ میلیون ریال، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ خورشاد، افزود: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های همه جانبه یکی از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
او گفت: متهم با رویت تمامی ادله جرم به ناچار لب به سخن گشود و عنوان داشت که وی با همدستی فردی به هویت صفر غفاری اقدام به خرید از کسبه بازار شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور و آمل و ... نموده و در ازای وجه نقد، رسید جعلی را به رویت فروشنده رسانده و از مکان متواری می‌شدند.
سرهنگ خورشاد با بیان اینکه دیگر متهم این پرونده دستگیر شد، افزود: در بررسی گوشی تلفن همراه وی بالغ بر ۴۰ حساب بانکی مجموعاً به مبلغ بالغ بر ۲ میلیارد ریال کشف که با مالکین حساب‌ها تماس و تعدادی از آنها در این پلیس حاضر و متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان طی قرار وثیقه متناسب روانه زندان آمل شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها