آخرین اخبار :
کد خبر : 46067 جمعه 29 دي 1402 ورزش

سبد تیم شهرداری گرگان با بازیکنان کاله قهر بود

سرمربی جدید تیم کاله مازندران پس از نخستین شکست تیمش برابر تیم شهرداری گرگان گفت، که در این بازی بسیار کم شانس بودیم وانگار سبد تیم شهرداری با بازیکنان ما قهر بود!

محمدرضا نوری پس از شکست شب گذشته تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایسنا، گفت: کمتر از سه روز مسئولیت تیم کاله پس از جدایی آقای آرزومندی سرمربی سابق به من محول شده و در این مدت کم باید تیم را برای این مسابقه بسیار مهم آماده می‌کردم.

وی ادامه داد، همه تلاش من بر این بود حتی درتمرینات این چند روز به بازیکنان توصیه جدی داشتم که برابر تیم شهرداری فقط و فقط دفاع خوبی انجام بدهید و این باعث قدرت تیمی برابر صدرنشین لیگ خواهد شد.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه البته این بازیکنان برای تاکتیک پذیرشدن خیلی کار دارند و از نظر سنی بسیار جوان‌تر از بازیکنان تیم شهرداری گرگان هستند، اضافه کرد، تیم گرگان تنها شکست بازی رفت درخانه خودش را به کاله داده بود و این کاله با نفراتی که دراختیار داشت و دارد؛ می‌تواند در آینده خیلی بهتر شود.

نوری با بیان اینکه در مسابقه با تیم شهرداری گرگان، دو نیمه کاملا متفاوتی داشتیم ، تصریح کرد، در دست اول تیم شهرداری، دست دوم تیم کاله، در دست سوم و چهارم، دو تیم از نظر امتیازی بسیار نزدیک پیش می‌رفتند اما در نهایت با ۴ امتیاز اختلاف نتیجه را به تیم شهرداری گرگان واگذار کردیم.

وی افزود: تیم شهرداری از بازیکنان توانمندتر و با تجربه‌تر خارجی و مطرح داخلی بهره‌مند بود و در مقابل تیم کاله ترکیبی از بازیکنان جوان دراختیار داشت که فقط دو بازیکن از نظر سنی کمی بیشتر از بازیکنان جوان‌تر ما بودند.

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به اینکه در این مسابقه واقعا فشار زیادی به بازیکنان تیم ما وارد شده بود، تصریح کرد، در این مسابقه به خصوص در ست آخر حداقل ۱۰ پنالتی به سود تیم ما در اختیار بازیکنان کاله قرار گرفت که اگر حداقل ۵ پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد، الان برنده بازی تیم کاله و خوشحالی هم از آن ما و تماشاگران ما بود.

نوری یادآورشد، به‌هرحال مسابقات ورزشی همیشه روی خوش به شما نشان نمی‌دهد، باید تلاش کرد و آینده را بهتر و درست ساخت.

تیم کاله مازندران درادامه کسب نتایج ضعیف خود، پنجشنبه شب برابر میهمان مدعی خود شهرداری گرگان قرار گرفت و با نتیجه ۸۸ بر ۸۴ تن به شکست داد.

شاگردان رضا نوری در تیم کاله با قبول هفتمین شکست این فصل خود و۸  پیروزی از بازی‌های گذشته با ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها