آخرین اخبار :
کد خبر : 46060 چهارشنبه 27 دي 1402 اجتماعی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

کاهش نرخ بیکاری در مازندران/۱۱۰ درصد سهم اشتغال استان محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: تاکنون ۱۱۰ درصد سهم اشتغال در مازندران محقق شده است و جزء استان‌های برتر هستیم.

علی باقری امروز، ۲۷ دی در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: دستگاه‌ها اقدامات شاخص را به روابط عمومی و رسانه اعلام کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته دولت مطلع شوند.

باقری از پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات حوزه اشتغال باید در سامانه درست وارد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: در سال جاری اعتبار مشاغل خانگی ۱۱۰ میلیارد تومان بوده با توجه به عملکرد خوب استان در جذب، این اعتبار به ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است.

این مسئول از صدور حدود ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: مازندران در حوزه تحقق اشتغال و اعتبارات مشاغل خانگی جز استان‌های برتر است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهاد تبیین ویژه مدیران و کارکنان جدی گرفته شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خواستار توجه ویژه دستگاه و بانک‌ها به توسعه بخش تعاون شد.

مدیر امور شعب بانک رفاه مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانک رفاه هزار و ۶۰ شعبه با ۱۲ هزار نفر پرسنل در کشور دارد، تصریح کرد: سرمایه بانک رفاه کشور ۶۶ هزار میلیارد تومان است و رتبه اول در شبکه بانکی دارد.

محمد االله‌مرادی با اشاره به اینکه این بانک ۴۱ میلیون نفر مشتری دارد و تمام خدمات بانکی در بانک رفاه ارائه می‌شود، افزود: بانک رفاه استان دارای ۶۰ شعبه، ۶۶۰ نفر پرسنل، ۶ باجه، ۱۷۷ دستگاه خودپرداز و ۳۲ هزار دستگاه پوز است.

االله‌مرادی از مشارکت بانک رفاه مازندران در حوزه‌ پروژه‌های آبرسانی و راه وشهرسازی خبر داد و گفت: با اجرای ۷۰ درصد شاخص‌های عملکردی در کشور رتبه یک تا سه را داریم.

مدیر امور شعب بانک رفاه مازندران با اعلام اینکه در جذب منابع و مطالبات رتبه خوبی داریم، افزود: با تلاش بانک چهار واحد صنعتی مجدد فعال شدند و به هیچ وجه برای پرونده‌ها اقدامات قضایی انجام ندادیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها