آخرین اخبار :
کد خبر : 46055 دوشنبه 25 دي 1402 دولت و ادارات
استاندار مازندران، عنوان کرد:

پرداخت سه هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای راکد میاندورود در یکسال گذشته

استاندار مازندران، گفت: سه هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احیای واحدهای صنعتی راکد شهرستان میاندورود در یکسال گذشته پرداخت شد. ‎

سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در میاندورود با بیان این که، با توجه به ظرفیت های ممتاز میاندورود این مبلغ تسهیلات برای احیای واحدهای راکد شهرستان قابل توجه است، افزود: میاندورود دارای ظرفیت های چند بُعدی در زمینه های کشاورزی و تولیدی است که باید از این فرصت برای رونق تولید و اشتغال پایدار به خوبی بهره مند شد.

وی با بیان این مطلب که مدیران ارشد استان در ۴۷ روستای میاندورود حاضر شدند، بیان داشت: تمامی مشکلات این روستاها مشخص و برای گره گشایی آن تصمیم گیری می شود.

حسینی پور ادامه داد: در سفر شهرستانی به میاندورود ۵۷ مصوبه داشتیم که با اجرای این مصوبه ها، مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در مسیر گره گشایی قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در مازندران با ذکر این مطلب که خواسته ما از جوانان و نخبگان میاندورودی آن است که پیگیر اجرای این مصوبه ها باشند، بیان داشت: مدیران ارشد استان برای اجرای این مصوبه ها دغدغه دارند و تحقق آن تحولی بزرگ در میاندورود ایجاد خواهد کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان داد هر کجا که از ظرفیت مردم استفاده شد موفق بودیم و اگر حضور مردم نبود، موفقیتی نداشتیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها