آخرین اخبار :
کد خبر : 46041 پنج شنبه 21 دي 1402 اجتماعی

عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۴ متهم به شرارت و مخلان نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ویژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح دار و نوظهور در سطح استان به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان های استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به شرارت و ناامنی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری ۲۴ متهم شدند. 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۷۹ قبضه انواع سلاح سرد و گرم در این طرح از توقیف بیش از ۱۲۹ خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی از آن استفاده می کردند. خبر داد. 

سردار مفخمی افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و تا برقراری کامل امنیت و ایجاد احساس امنیت در سطح استان پلیس با اقتدار با هرگونه ناامنی و مخلان نظم وامنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها