آخرین اخبار :
کد خبر : 46031 دوشنبه 18 دي 1402 اقتصاد
استاندار مازندران:

درآمد طرح مولد سازی فقط برای تکمیل طرح های نیمه تمام مازندران سرمایه گذاری خواهد شد

استاندار مازندران، گفت: مولد سازی در مازندران به خوبی در حال اجراست و ۱۰۰ درصد درآمد این طرح برای سه هزار طرح نیمه تمام مازندران سرمایه گذاری خواهد شد. ‎

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در حاشیه جلسه مولد سازی در جمع خبرنگاران بیان داشت: دستگاه های دولتی که املاک مازاد خود را معرفی کردند، انجام مراحل قانونی آن به خوبی در حال انجام است.

وی اظهارداشت: بر اساس آخرین تصمیم ۱۰۰ درصد درآمد مولد سازی برای تکمیل طرح های نیمه تمام با اولویت همان دستگاه دولتی که ملک مازاد داشت، هزینه خواهد شد.

حسینی پور ادامه داد: درآمد طرح مولد سازی فقط برای تکمیل طرح های نیمه تمام مازندران سرمایه گذاری خواهد شد و در جای دیگر هزینه نمی شود.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که مولد سازی بخش زیادی از طرح های نیمه تمام مازندران را تکمیل خواهد کرد، بیان داشت: از شرق تا غرب استان سه هزار طرح نیمه تمام شناسایی شد که باید هر چه زودتر تکمیل شوند.

وی ادامه داد: از تمامی ظرفیت های قانونی برای شناسایی املاک مازاد دستگاه های دولتی اقدام خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همکاری دستگاه های دولتی در این بخش مطلوب است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت قانونی که داریم منتظر معرفی املاک مازداد نیستیم و خودمان اقدام می کنیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: مولدسازی نیازهای عمرانی استان را مرتفع و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها