آخرین اخبار :
کد خبر : 43436 دوشنبه 22 خرداد 1402 صنعت
نیروگاه نکا

حضور كاركنان نيروگاه نكا در آئین سوگواره آفتاب انقلاب

كاركنان نيروگاه نكا به نشانه اعلام وفاداری به اصول و ارزش­های انقلاب اسلامی و تجديد بیعت با مقام معظم رهبري در مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خمینی(ره) شرکت کردند.

      مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور مقام معظم رهبری و صدها هزار نفر از ارادتمندان و عاشقان به امام راحل با شکوه خاصی در حرم آن پیر فرزانه  برگزار شد.

      به گزارش پايگاه مقاومت بسيج شهيد عباديان نیروگاه نکا، امسال نيز همچون سنوات گذشته جمعی از کارکنان نیروگاه همگام با صدها هزار عاشق و دلداده پیر جماران به صورت خانوادگی و کاروانی در این مراسم شركت نمودند و ضمن ادای احترام به ساحت رهبر فقید انقلاب اسلامی از نزدیک گوش جان به بيانات مراد و مقتدايشان در تبیین ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل و برکات انقلاب اسلامی و رهنمودهاي روشنگرانه ایشان برای حفظ دستاوردهای انقلاب از شر توطئه ­های مختلف دشمنان سپردند.

     اعضای كاروان اعزامی همچنين با حضور در شهر مقدس قم، آستانه مباركه كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) را با معرفت زيارت كردند و در مسجد مقدس جمكران، نماز دلداگی به امام زمان(عج) اقامه و براي تعجيل در امر فرج مولا، دست استغاثه به درگاه معبود برداشتند.    

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها