آخرین اخبار :
کد خبر : 43431 جمعه 5 خرداد 1402 صنعت
نیروگاه نکا

مراسم گراميداشت حماسه آزادسازي خرمشهر در نيروگاه نكا برگزار شد

بمناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي مراسم بزرگداشتي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

     در اين مراسم مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي عمليات ظفرمندانه بيت­المقدس، به تشريح عملیات بیت المقدس وتحلیل پیامدهای فتح خرمشهر و فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین مسیر انقلاب پرداخت.

      محمد تقی زاده  با مروری بر نحوه روی کارآمدن حکومت ها درایران، انقلاب اسلامی را حکومتی برآمده از اراده مردم دانست و بیان داشت: تمامی حکومت های قبل از انقلاب اسلامی در ایران با زور روی کارآمدند و به فکر غارت سرمایه های مردم بودند و لیکن انقلاب اسلامی با خواست مردم و به رهبری حضرت امام (ره) و با آرای مردم بر سر کار آمد به همین منظور دشمنان به مقابله با این تفکر با تحمیل جنگ و نا کارآمد جلوه دادن نظام اسلامی با کارشکنی در کارها در پی فروپاشی آن برآمدند اما جوانان با مجاهدت ورشادت در آزادسازی خرمشهر و پیروزی در جنگ تحمیلی آنان را در رسیدن به مقاصدشان ناکام گذاشتند .

     وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خرمشهرهای پیشرو بیان داشت : وظیفه همه مردم وحدت وهمدلی  و بصیرت داشتن در کارها و حرکت در مدار انقلاب اسلامی است تا با تعمیم آن در سطح جامعه با تحقق کامل دولت اسلامی خرمشهرهای دیگردر زمینه فرهنگ و اقتصاد و... رقم بزنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها