آخرین اخبار :
کد خبر : 4291 چهارشنبه 7 شهريور 1397 سیاست
استاندار مازندران، در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر؛

شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای خدمتگزاری هستند / همدلی و اتحاد، راهبرد اصلی مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است

مهندس اسلامی، در ششمین روز از هفته دولت، در این مراسم، افزود: شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای خدمتگزاری هستند و با عملکرد خود خدمت را اثبات کردند که قدرت برای ما وسیله خدمت و دستگیری از مستضعفان است و مایه شیفتگی نیست و وسیله خدمت است و وسیله ای برای نشان دادن اقتدار نظام است. ‎

استاندار مازندران، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای خدمتگزاری هستند و با عملکرد خود خدمت را اثبات کردند که قدرت برای ما وسیله خدمت و دستگیری از مستضعفان است و مایه شیفتگی نیست و وسیله خدمت است و وسیله ای برای نشان دادن اقتدار نظام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به این که انقلاب اسلامی، حکومتی را ساقط کرد که نماد قدرت امریکا در منطقه بود، افزود: حکومتی با پیروزی انقلاب فروپاشید که جلوه عینی تفکر آن فساد و خفقان در کوی و برزن بود.

استاندار با بیان این که برجسته ترین اقدامات رژیم شاهنشاهی، تغییر تاریخ هجری کشور به تاریخ شاهنشاهی و برگزاری جشن بزرگداشت برای جریانی ضد مذهبی در کشوری بود که مردم آن مسلمان و مومن هستند، افزود: این کشور را تفکری هدایت می کرد که جلوه های فساد آن جلوه های حاکمیتی بود.

اسلامی با اشاره به این که تروریسم امروز در ادبیات سیاسی و امنیتی جهان و افکار عمومی به افرادی اطلاق می شود که از هیچ قاعده ای تبعیت نمی کنند و به سلاح دست می برند و برای دست یابی به اهداف نامشروع خود به هر وسیله ای متوسل می شوند، یادآور شد: امروز ایران اسلامی، به عنوان قربانی تروریست رکورددار است و شهدای ترور در کشور ما بالاترین آمار جهان را دارد.

وی با بیان این که کسانی که این ترورها را طراحی می کردند امروز در پناه امریکا و نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر به زندگی خود ادامه می دهند و منافقانی که دولتمردان و مردم ما را به خاک خون کشیدند امروز در سایه حمایت استکبار در ناز و نعمت زندگی می کنند، افزود: اینها مظهر تروریست هستند که تحت حمایت امریکا هم چنان نقش ایفا می کنند.

استاندار، با بیان این که ما با جریان فساد سیستمی مقابله کردیم انقلاب جریان فساد سیستمی را برانداخته و با تروریسم مبارزه کرده است، عنوان کرد: کشور ما از تروریست و عناصر تروریسم پاکسازی شده و امروز برای ثبات و امنیت منطقه خون دادیم و جوانان ما در جبهه مقاومت جان دادند تا تروریسم به کشور ما بازنگردد.

اسلامی با اشاره به این که مقابله با تروریسم خاتمه یافته نیست و به اشکال مختلف جریان دارد و باید هوشیاری و آگاهی خود را به جریانی که به دنبال ناآرام کردن ایران اسلامی است، هوشیار باشیم و جان خود را در طبق اخلاص برای انقلاب قرار دهیم، بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای خدمتگزاری هستند و با عملکرد خود خدمت را اثبات کردند که قدرت برای ما وسیله خدمت و دستگیری از مستضعفان است و مایه شیفتگی نیست و وسیله خدمت است و وسیله ای برای نشان دادن اقتدار نظام است.

وی با بیان این که آن ها با ساده زیستی دوره ای را در میان مردم زیست کردند که تجلی ناب خدمت بود و همواره در امتداد هم به پیمودن این مسیر با عزت پرداختند و برادر وار کشور را اداره کردند، خاطرنشان کرد: نباید ما هرگز این الگوها را فراموش کنیم و خدمت بی منت را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و باید خدمات خود را گسترش دهیم.

استاندار با اشاره به این که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به سر می بریم، گفت: هدف دشمن از راه اندازی جنگ اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی برای ایجاد نارضایتی در مردم است، لذا باید همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین را مضاعف کنیم تا در برابر توطئه های دشمن بایستیم.

جریانی که کمک می کند تقاضای کاذب برای ارز بوجود بیاورد و تقاضای کاذب برای حفظ سرمایه خودش با تضعیف ریال ایجاد کند در خدمت دشمن است و نباید اجازه دهیم که چپاولگرانِ فرصت ها با نقش آفرینی خودشان بتوانند این حرکت دشمن را محقق کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها