آخرین اخبار :
کد خبر : 4273 دوشنبه 5 شهريور 1397 سیاست
استاندار مازندران خبر داد:

عزم جدی دولت برای گازرسانی به تمامی روستاها بالای 20 خانوار

استاندار مازندران گفت: دولت برای گازرسانی به تمامی روستاها بالای 20 خانوار عزم خود را جزم کرده است ‎

محمد اسلامی در آئین گاز رسانی به 5 روستای بخش مرزن آباد شهرستان چالوس در مسجد روستای باندر این بخش افزود: روند گازرسانی به روستاهای مازندران شتاب ویژه ای داشته و تصمیم دولت گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار است .
استاندار مازندران به گاز رسانی 45 روستای استان از ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: براساس برنامه ریزی باید تا قبل از زمستان امسال این تعداد به 150 روستا برسد هر چند با تلاش صورت گرفته مازندران در گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید در کشور رتبه اول را داراست.
وی ادامه داد: همانند سال گذشته امسال نیز مردم مازندران با توجه به سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه گاز با دغدغه افت فشار گاز مواجه نخواهند شد.
اسلامی گفت: با توجه به اقدامات در حال انجام در استان به دنبال آن هستیم تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تا سال 1400 روستایی فاقد آب شرب بهداشتی و جاده بدون آسفالت در مازندران نداشته باشیم.
وی با اشاره به مشکلات مردم بخش مرزن آباد در هنگام یکطرفه شدن جاده کندوان اظهار داشت: با پی گیری های ویژه، مجوز لازم و مصوبه برای چهار بانده شدن مسیر کندوان از شهر مرزن آباد تا دزدبن در چند روز گذشته گرفته شد.
استاندار مازندران بدون اشاره به میزان اعتبار این طرح افزود: به زودی پیمانکار اجرای این طرح مشخص خواهد شد تا محل یکطرفه شدن جاده از شهر مرزن آباد به دزدبن انتقال یابد تا علاوه بر تردد روان تر مسافران، اهالی روستاهای منطقه در هنگام یکطرفه شدن با مشکل مواجه نشوند.
اسلامی همچنین بر ضرورت توجه به اشتغال روستایی در استان تاکید کرد و گفت: باید با همکاری مردم و مسئولان اشتغال حوزه دامداری، گردشگری و کشاورزی در باغات شیبدار در روستاها دنبال شود تا شاهد افزایش تولید و اشتغال روستاییان و به تبع آن ارتقای سبد درآمد آنها باشیم تا شاهد مهاجرت اهالی روستاها نباشیم.
استاندار مازندران همزمان با سومین روز از هفته دولت به منظور افتتاح سه پروژه در بخش مرزن آباد چالوس به این منطقه سفر کرده است.
برای اجرای این تعداد طرح ها حدود 15 میلیارد و 975 میلیون و 800 هزار تومان اعتبار هزینه شده است.
این طرح ها شامل یک واحد تولید کننده سیم و تراول کابل سیم بکسل دار استاندارد ‌در شهرک صنعتی، مجتمع خدمات بهزیستی و گازرسانی به پنج روستا بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها