آخرین اخبار :
کد خبر : 42315 دوشنبه 14 فروردين 1402 صنعت
نیروگاه نکا

کارکنان ستادی و نمایندگان شرکت­های دانش بنیان وفناورعضو پارک علم و فناوری مازندران از نيروگاه بازديد­كردند

کارکنان ستادی و نمایندگان شرکت های دانش بنیان وفناورعضو پارک علم و فناوری مازندران به منظور آشنایی با سیستم ها و فرایند سخت تولید برق و ایجاد تعامل از طریق انجام فعالیت های علمی مشترک از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.

        به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليد برق نكا، در اين بازديد به منظور آگاه سازی بازدید کنندگان با سختي فرايند توليد برق در نيروگاه و ترويج فرهنگ مديريت مصرف انرژي، ابتدا مستندی در خصوص معرفي نيروگاه وکلیپ هایی درخصوص سختي نگهداري و تعميرات، بهره برداري و توليد انرژي در نيروگاه به نمايش در­آمد، سپس كارشناسان نيروگاه به تشريح پروژه­ها وتوانمندي ­های كاركنان نيروگاه در زمينه نگهداري، تعميرات و بهره برداری واحدها، پیگیری و مدیریت در بازسازی و ساخت داخل قطعات نیروگاهی، پيچيدگي مراحل مختلف توليد انرژي، سختی تولید برق و... پرداختند.

    درادامه بازدید­کنندگان ضمن ارائه توضیحات درخصوص فعالیت ­های پارک و معرفی خدمات خود خواستار ایجاد تعامل بیشتر برای فعالیت های علمی و فنی مشترک با نیروگاه شدند و در پایان با بازدید از تاسیسات نیروگاه بخار و شنیدن توضیحات کارشناسان از نزدیک با فعالیت­ ها و سیستم ­های تولید برق آشنا شدند.     

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها