آخرین اخبار :
کد خبر : 3245 یکشنبه 31 تير 1397 اجتماعی

زنگ ورزش صبحگاهی کارگران در مازندران کلید خورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران، که در جمع اعضای هیات رئیسه ورزش کارگران مازندران، سخن می گفت، یادآور شد: زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران باید در کارگاه ها نواخته شود. ‎

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت: زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران باید در کارگاه ها نواخته شود.

احمد حسین زادگان در جمع اعضای هیات رئیسه ورزش کارگران مازندران افزود: کارگران ما برای داشتن روحیه شاد و با نشاط نیاز به ورزش در محیط های کارگری دارند و نواختن زنگ ورزش صبحگاهی آغاز اجرایی این کار مهم است.

وی اضافه کرد: متولیان ورزش کارگری در استان؛ تقویم ورزشی را برای کارگران در سطح استانی، ملی و حتی جهانی تدوین کنند تا استعدادهای ورزش کارگری مازندران شناسایی شود.

معاون استاندار، خاطرنشان کرد: براساس ماده 154 قانون؛ کارفرمایان موظفند به ورزش کارگری بپردازند و ما باید برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی به خصوص سلامت جامعه کارگری به ورزش توجه جدی داشته باشیم.

معاون استاندارمازندران با توجه به ظرفیت بالای استان در رشته های مختلف ورزشی، گفت: جامعه کارگری، برگزاری جشنواره های ورزشی را در مازندران جدی بگیرد.

حسین زادگان گفت: ما از میزبانی رویدادهای ورزشی کارگری در سطح ملی در این خطه از شمال کشور استقبال می کنیم و زیرساخت های لازم را برای این رویدادهای ورزشی در اختیار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برای توسعه ورزش کارگران رسانه ها را به کمک طلبید و از خبرنگاران خواست تا برای تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین کارگران از ورزش کارگری حمایت کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها