آخرین اخبار :
کد خبر : 25093 شنبه 12 مهر 1399 اجتماعی
بمناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار فرماندار با خانواده شهدا و ایثارگران

فرماندار نکا، خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و بر تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا به اتفاق امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان لطف آبادی و صدری و جانباز سعید اکبری دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، بر تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

توحیدی مقدم با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند افزود: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار نکا اظهار داشت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها