آخرین اخبار :
کد خبر : 25022 شنبه 4 مرداد 1399 علم و فناوري
دکتر شیخ الاسلامی خبرداد؛

زمان ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور مازندران اعلام شد

دکتر شیخ الاسلامی خبرداد؛ زمان ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور مازندران اعلام شد

به گزارش خبرمازندران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکترمحمود شیخ الاسلامی  با اعلام اینکه ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه ایمن انجام می‌شود، اظهار داشت: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص‌شده است که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

وی افزود: ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از پنجم مردادماه آغاز که داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و دبیر منطقه دو دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: استان مازندران با دارا بودن ۱۸ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور از تاریخ اعلام‌شده، منحصراً به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

دکترشیخ الاسلامی ادامه داد: همچنین داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند از طریق پورتال دانشگاه پیام نور مازندران به نشانی  mz.pnu.ac.ir
جزئیات بیشتر ثبت‌نام را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار نماید، توانست بخشی از آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه‌ مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی و تقسیط شهریه  با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل(بانک قرض الحسنه مهر ایران،بانک انصار و بانک صادرات) تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.
 وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با برخی از بنیادها و نهادهای عمومی  نیز تفاهم‌نامه منعقد نموده و این قرارداد، به دانشجویان محروم و مستعد کمک‌های شایانی می‌کند.
دبیر منطقه دو دانشگاه پیام نور در پایان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر معاف از پرداخت شهریه هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها