آخرین اخبار :
کد خبر : 22857 پنج شنبه 24 بهمن 1398 اجتماعی
توحیدی مقدم در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن:

شکوه مردم در 22 بهمن مقدمه‌ای برای تجلی حضور در انتخابات

فرماندار نکا: بی شک دوم اسفند مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عزتمندانه برای اثبات اقتدار نظام جمهوری اسلامی به صحنه می آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن بیان داشت: ملت ايران با حضور در راهپيمايي بهمن 22 امسال بار ديگر به جهانيان ثابت کردند که با همدلی و اتحاد و همبستگی ملی از آرمان هاي والاي نظام و انقلاب صیانت می کنند و دست نخواهند كشيد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به تحریم های ظالمانه به عنوان راهکارهای شکستن انقلاب از سوی دشمنان اظهار داشت: حجم تحریم هایی که بر ملت و کشور ما تحمیل شد، اگر بر هر کشور دیگری اعمال می شد آنرا به سوی اظمحلال کامل پیش می برد.

فرماندار نکا به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: موفقیت در ابعاد علمی، تکنولوژی، فضایی، پزشکی، انرژی صلح آمیز هسته ای و همچنین بعد نظامی، همه به همت جوانان دانشمند این کشور رقم خورده است، بايد این دستاوردهاي نظام براي اقشار مختلف در جامعه تبيين شود.

توحیدی مقدم این حضور پرشور مردم را مقدمه‌ای برای حضور در انتخابات پیش رو دانست و افزود: بی شک دوم اسفند مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عزتمندانه برای اثبات اقتدار نظام جمهوری اسلامی به صحنه می آیند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها