آخرین اخبار :
کد خبر : 20720 شنبه 2 آذر 1398 سیاست
راه و شهرسازی

پیام مهندس سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت هفته بسیج

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی(ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن ، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری  و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم. هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

اینجانب هفته بسیج و همچنین فرا رسیدن 5 آذر روز بسیج مستضعفان را به بزرگ رهبر بسیج ، مهدی صاحب زمان (عج) و نائب برحقش فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی ، ملت بزرگ ایران خصوصا ، خانواده بزرگ شاهد وایثارگر اساتید ، بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی این استان و اداره کل تبریک عرض نموده و در ظل توجهات حضرت  ولیعصر(عج) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) توفیق روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

سید محمد نظری

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها