آخرین اخبار :
کد خبر : 12478 جمعه 3 خرداد 1398 فرهنگ
مسئول نمايندگي بنياد بين المللي امام رضا(ع) درمازندران:

۴۱کشور برای امام رضا(ع) نامه نوشتند

زارع آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) را ۸خرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت: سال گذشته ۸۲هزار و ۸۴۵دلنوشته از ۴۱کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره رسید.

«عباس زارع»، امروز(28اردیبهشت) با اشاره به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام رضا(علیه السلام) در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (7 - 18 سال)و بزرگسالان( از 18 سال به بالا) تا پایان 8خرداد ماه 1398 آثار متقاضیان به حضور در این جشنواره را دریافت می کند، به خبرنگار شبستان در ساری گفت: اين جشنواره از مردمی ترین جشنواره هاي فرهنگی و هنری و هر ساله با اقبال عمومی گسترده ای همراه است.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: فراخوان اين جشنواره به سه زبان انگليسي، فارسي و عربي در اختيار مخاطبين در سراسر دنيا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 82هزار و 845دلنوشته از 41کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره رسید، یادآورشد: آئین اختتامیه این جشنواره 16تیرماه سالجاری همزمان با آغاز دهه کرامت به همراه معرفی برترین ها برگزار می شود.

 مسئول نمايندگي بنياد بين المللي فرهنگي هنري امام رضا(عليه السلام) در استان مازندران بیان کرد: نامه هایی که به دبیرخانه این جشنواره می رسد پس از عبور از مرحله داوری و نهایی شدن همزمان با معرفی برترین ها در کتابی تحت عنوان نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می شوند.

زارع خاطرنشان شد: علاقه مندان به شرکت در اين جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس ساری – میدان امام (ره) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران – دبیرخانه جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام رضا(علیه السلام)  - کد پستی 4815838794 – ص پ 1551و يا پست الكترونيك به آدرسNameh.imamreza@gmail.com ارسال نمايند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها