آخرین اخبار :
کد خبر : 1130 جمعه 18 خرداد 1397 فرهنگ
رييس اداره امور عشاير مازندران خبرداد:

برگزاري بزرگترين جشنواره همدلي ،توسعه گردشگري، روستايي عشايري و حفاظت محيط زيست

رييس اداره امور عشاير مازندران از برگزاري بزرگترين جشنواره همدلي ،توسعه گردشگري و روستايي عشايري و حفاظت محيط زيست در روستاي سادات محله منطقه چهاردانگه ساري خبر داد.

به گزارش خبر مازندران به نقل خبرنگزاری آريا  در ساري، سيد صمد کاظمي با بيان اينکه منطقه محروم چهاردانگه داراي نقاط ديدني و پتانسيلهاي بسياري در حوزه گردشگري روستايي و عشايري و صنايع دستي است،افزود: در همين راستا اداره امور عشاير مازندران با همکاري کارگروه گردشگري و حفاظت محيط زيست منطقه چهاردانگه متشکل از نمايندگان روستاهاي منطقه ،جشنواره همدلي ،توسعه گردشگري روستايي عشايري و حفاظت محيط زيست را در تاريخ يکم تيرماه سال جاري برگزار مي کند..

وي با اشاره به تاکيد رهبر فرزانه پيرامون اهداف اقتصاد مقاومتي ،توليد و اشتغال به همراه توليد ملي و حمايت از کالاي ايراني بيان کرد: اداره امور عشايري در راستاي حمايت از اشتغال زايي و معرفي ظرفيتهاي نقاط روستايي عشايري سعي در حمايت از مناطق محروم استان دارد.

کاظمي با بيان اينکه در اين جشنواره برنامه هاي فرهنگي و تفريحي با هدف همدلي و ارتقاي فرهنگي منطقه برگزار مي شود ،اضافه کرد: صندوق خردزنان عشاير و روستاييان منطقه در برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و محصولات غذايي مشارکت دارند.

وي خواستار حمايت مسؤولان و خيرين در برگزاري بزرگترين جشنواره همدلي ،توسعه گردشگري روستايي و عشايري و حفاظت از محيط زيست در روستاي سادات محله چهاردانگه ساري شد و گفت: مسلما همکاري و مشارکت تمامي دست اندرکاران در کنار برگزاري بهتر جشنواره ،نتايج مثبت و مفيدي برای کل استان دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها