آخرین اخبار :
کد خبر : 1096 چهارشنبه 9 خرداد 1397 سیاست
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران، عنوان کرد:

اتصال کلیه ادارات شهرستانهای مازندران به شبکه دولت استان تا پایان امسال

ابوذر قربانی با بیان این که زیرساختهای لازم در راستای توسعه شبکه دولت در شهرستان‌های استان بمنظور کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در انجام کار‌ها و امور اداری مهیا گردیده است، از اتصال همه ادارات شهرستان‌های استان تا پایان امسال به شبکه دولت خبر داد.

ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران از اتصال همه ادارات شهرستان‌های استان تا پایان امسال به شبکه دولت خبر داد.

ابوذر قربانی، خاطر نشان ساخت: زیرساختهای لازم در راستای توسعه شبکه دولت در شهرستان‌های استان بمنظور کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در انجام کار‌ها و امور اداری مهیا گردیده و در این راستا این مدیریت طی چند ماه اخیر 96 دستگاه جدید را به این شبکه متصل نموده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 496 دستگاه در استان به شبکه دولت متصل هستند افزود: 44 شهرداری ، 79 فرمانداری و بخشداری و 373 دستگاههای اجرایی در استان به شبکه دولت متصل می باشند که امکان بهره برداری از ظرفیت های مستقر بر روی این بستر از جمله پستخانه (سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی) ، سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت)، سناما (سامانه نظارت آنی و معاونت نظارت مالی و خزانه داری کشور ) ، سامانه سماد (ثبت و گزارشگیری بدهی ها و مطالبات وزارت امور اقتصادی و دارایی)، سامانه دریچه ذیحسابان (سامانه ارسال فایل و اخذ تاییدیه)، سنا (سامانه نظارت الکترونیکی دیوان محاسبات)، سامانه جامع آمار و اطلاعات آبادی های کشور، سامانه سرویس داده های عمومی دولت و ... را دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها