آخرین اخبار :
کد خبر : 10373 چهارشنبه 26 دي 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در برنامه تلویزیونی تاش

در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مهندس سید محمد نظری در برنامه تلویزیونی تاش حضور و عملکرد و فعالیت های حوزه راه و شهرسازی را ارائه نمودند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی، استان مازندران در راستای ماموریت های محوله در هر یک از حوزه های تخصصی ساخت وتوسعه راهها فنی و اجرائی مسکن و ساختمان شهرسازی و معماری عمران و بهسازی شهری و املاک و حقوقی فعالیت های گوناگونی انجام داده است .

در بخش مسکن و ساختمان یکی از مهمترین ماموریت ها در زمینه مسکن مهر بوده که برخی واحدها تحویل شده و تعدادی هم در آستانه واگذاری به مردم می باشد . در زمینه نظام مهندسی و ساختمان نسبت به بررسی و امضای پرونده های پروانه اشتغال به کار مهندسی در زمینه ارتقاء ، تمدید ، صدور و انتقال  المثنی اقدامات فراوانی صورت گرفته همچنین در بخش عمران و بهسازی شهری با تشکیل پرونده ها برای متقاضیان نسبت به پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده اقدام شده و در زمینه احداث پارک محله ، فرهنگسرا و خانه محله ، پارک معلولین ، سالن ورزشی بانوان و ... تلاش های خوبی صورت گرفته است . در بخش شهرسازی و معماری در زمینه طرحهای توسعه شهری ، پیشرفت های قابل توجهی در طرحهای جامع و تفضیلی شهرهای مختلف استان شاهد هستیم.

در حوزه راههای ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از جاده های پر تراکم محسوب میشود همچنین فاصله کم مراکز جمعیتی در استان و تراکم شهرها هم بر اهمیت راههای استان افزوده از اینرو تلاش های گسترده ای در بخش تعریض و چهار خطه نمودن راههای استان به برکت چهل سال استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام شده است .

گفتنی است این برنامه در ایام ا... دهه مبارک فجر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها