آخرین اخبار :
کد خبر : 37797 چهارشنبه 22 تير 1401 سیاست
اختصاصی

رضا خانی کوچکسرایی عضو شورای شهر قائمشهر : هر لحظه که مردم بخواهند کنارشان خواهم بود / از شهردار و مجموعه مدیریت شهری انتطار داریم در راستای توسعه شهر گام‌ بردارند .

رضا خانی کوچکسرایی عضو شورای شهر قائمشهر در دوره ی ششم در گفت و گوی اختصاصی با خبر مازندران با اشاره به اینکه همچون بسیاری از شهروندان تنها یک خانه داریم و زندگی مان عادی می باشد خاطرنشان کرد : این همه هیاهو در مورد اعضای شورای قائمشهر تعجب برانگیز است

اختصاصی خبر مازندران /فریبا عزیز پور : عضو شورای شهر قائمشهر در دوره ی ششم در گفت و گوی اختصاصی با خبر مازندران با اشاره به اینکه همچون بسیاری از شهروندام تنها یک خانه داریم و زندگی مان عادی می باشد ، خاطرنشان کرد : این همه هیاهو در مورد اعضای شورای قائمشهر تعجب برانگیز است و از رسانه ها انتظار داریم در این راستا مطالبه گری کنند اگر مسئله خاصی مشاهده نمودند مردم را در جریان بگذارند .

رضا خانی کوچکسرایی ادامه داد : از رسانه ها و اصحاب قلم انتظار داریم در این راستا مطالبه گری کنند اگر مسئله خاصی مشاهده نمودند مردم را در جریان بگذارند .

خانی اظهار داشت : با رای مردم وارد پارلمان شورای شهر شدیم و خدمت گذار مردم هستیم . برای پیروزی در انتخابات شورا نه به کسی پول دادیم ، نه وعده ای دادیم چرا که معتقدیم اگر چیزی رد وبدل شود باید همچون بَرده در خدمت خواسته های نا مشروع برخی افراد باشیم .

وی گفت : شهردار قائمشهر با توجه‌ به اینکه مدت زیادی از طول دوران مدیریت شان نمی گذرد لذا زمان دارد تا بتواند برنامه های خود را اجرایی کند ‌و اعضای شورای شهر در راستای تعامل و همکاری فرصت دادند تا برنامه های مورد نظر شهردار و معاونین شان عملیاتی شود.

عضو شورای شهر قائمشهر تصریح کرد : انتظار داریم شاهد انباشته شدن‌ مشکلات در آینده نباشیم چرا که متاسفانه در بعضی از موضوعات شاهد اتخاذ تصمیمات خودسرانه می باشیم که انتظار داریم مجموعه مدیریت شهری بویژه شهردار جوان قائمشهر بتوانند در مسیر پیشرفت شهر گام بردارند تا موجب رضایت شهروندان را فراهم کنند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها