آخرین اخبار :
کد خبر : 33485 شنبه 7 اسفند 1400 سیاست
اختصاصی

طالبی شهردار مرکز مازندران : ارائه خدمات را مبتنی بر عدالت محوری پایه گذاری نمودیم.

جواد طالبی شهردار ساری در بازدید از روند اجرایی پروژه های در دست اقدام سازمان عمران، بر لزوم ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات تأکید کرد.

به گزارش خبر مازندران جواد طالبی در بازدید از روند اجرایی طرح هایی همچون اجرای باند کندرو بلوار امام روح الله و پروژه پل تا پل گفت: شهرداری ساری به همه نقاط شهر نگاهی یکسان دارد و ارائه خدمات خود را مبتنی بر عدالت محوری پایه گذاری کرده است.

شهردار ساری افزود: نهضت آسفالت معابر مناطق چهارگانه با رویکرد روان سازی تردد شهروندان و ساکنان و افزایش ضریب امنیت روانی مردم در دستور کار سازمان عمران قرار دارد و سعی برآن شده که با به کارگیری ظرفیت های این مجموعه، ضمن افزایش کیفیت ارائه خدمات، از هزینه های غیرضروری نیز جلوگیری کنیم.

طالبی محوریت مولفه های ترافیکی را در اجرای پروژه های سازمان عمران یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: معابر هدف در نقاط مختلف شهر که مسیر تردد شهروندان و حتی مسافران و مراجعان روزمره به شهر ساری است، بهینه سازی می شود تا این طرح ها بتواند به کاهش ترافیک در شریان های پرتردد شهر بینجامد که طرح هایی همچون تعریض و اصلاح هندسی بلوار امام رضا(ع)، ساماندهی ورودی کمربندی جنوبی و بلوار امام روح الله با همین رویکرد مراحل اجرایی خود را طی می کند.

گفتنی است پیام ایمانی رئیس سازمان عمران در بازدید شهردار مرکز استان، گزارش میدانی از روند اجرای پروژه ها ارائه داد و بر آمادگی کامل تیم های عملیاتی سازمان همران برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ساروی در تأکید کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها