آخرین اخبار :
کد خبر : 13608 چهارشنبه 16 مرداد 1398 اجتماعی
توحیدی مقدم در جلسه شورای اداری:

شاهد روند رو به رشد توسعه ای در نکا هستیم

فرماندار نکا: ثبت رکورد تولید 440 مگاوات انرژی در واحد یک بخار نیروگاه شهید سلیمی پس از 4 دهه بهره برداری به عنوان افتخار ملی برای مردم شهرستان نکا رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه شورای اداری با اشاره به ثبت رکورد جدید تولید برق نیروگاه شهید سلیمی اظهارکرد: علی رغم فشارها، تحریم ها و بحران هایی که طی چند سال اخیر علیه کشور تحمیل شده است ثبت رکورد تولید 440 مگاوات انرژی در واحد یک بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از 4 دهه بهره برداری به عنوان افتخار ملی برای مردم شهرستان نکا رقم خورد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان به برپایی جشنواره هلو وشلیل درروستای بایع کلا نکا اشاره و بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه کشاورزی شهرستان موجود می باشد که با برپایی این جشنواره ها ظرفیت های شهرستانی برای آگاهی بخشی مردمی معرفی می شود.

توحیدی مقدم با اشاره به اهمیت موضوع مازندران پاک و حفظ محیط زیست گفت:حفظ محیط زیست یک اقدام شایسته عمومی به شمار می رود که نیازمند مشارکت همگانی از سوی مردم و مسئولان است چرا که حیات موجودات زنده وابسته به زیست بوم سالم است که باید برای فرهنگسازی در این امر مهم تلاش شود.

توجه به بخش خصوصی،جذب سرمایه گذار، استفاده از ظرفیت نخبگان و مجموعه های علمی و تحقیقاتی، ارزیابی عملکرد مدیران ، برقراری توازن و تعادل بین ادارات و مردم،نشاط اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از جمله موارد مطرح شده فرماندار نکا در جلسه شورای اداری شهرستان نکا بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها