سه شنبه، 04 اردیبهشت 97 ساعت 08:38 ب.ظ / Tue, 2018 April 24
به افق ساری
اذان صبح: 03:41
طلوع خورشید: 05:13
اذان ظهر: 11:56
غروب خورشید: 18:40
اذان مغرب: 18:59

- دانشگاه - استان مازندران پایین‌ترین نرخ باروری را دارد که قطعا به وضعیت آموزشی ضرر خواهد رساند

تبلیغات

استان مازندران پایین‌ترین نرخ باروری را دارد که قطعا به وضعیت آموزشی ضرر خواهد رساند

تاریخ 13 دی 1396 ساعت 13:49:53
منبع: روابط عمومی دانشگاه مازندران
کد خبر: 032598
       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر محمود شارع پور مشاور رییس و مسوول تنظیم سند راهبردی دانشگاه مازندران در این نشست با اشاره به اینکه واقعیت این است که سند راهبردی دانشگاه هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: از زمان ورود دکتر میرنیا و تیم ایشان، برنامه‌های زیادی در دانشگاه انجام شده است که یکی از آنها در حوزه برنامه توسعه دانشگاه مازندران بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
استان مازندران پایین‌ترین نرخ باروری را دارد که قطعا به وضعیت آموزشی ضرر خواهد رساند

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر محمود شارع پور مشاور رییس و مسوول تنظیم سند راهبردی دانشگاه مازندران در این نشست با اشاره به اینکه واقعیت این است که سند راهبردی دانشگاه هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: از زمان ورود دکتر میرنیا و تیم ایشان، برنامه‌های زیادی در دانشگاه انجام شده است که یکی از آنها در حوزه برنامه توسعه دانشگاه مازندران بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

       دکتر شارع پور افزود: یک تیم از تخصص‌های مختلف و از میان اساتید همین دانشگاه را دور هم جمع کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که با کمک شما عزیزان یک سند راهبردی تنظیم کنیم که نه فقط نقشه‌ی دانشگاه را مشخص کند، بلکه با شرایط محلی هم منطبق باشد.

       مسوول تنظیم سند راهبردی دانشگاه با بیان این مطلب که ما در استان مازندران پایین ترین نرخ باروری را داریم که قطعا به وضعیت آموزشی ضرر خواهد رساند، ادامه داد: این سند راهبردی قرار است به بالا‌بردن جایگاه دانشگاه در سیستم‌های رتبه‌بندی کمک کند و کمی در جهت تنوع‌بخشی منابع درآمد دانشگاه باشد. تاکنون سه مرحله از کار انجام شده است. مرحله‌ی اول پیشینه‌ی دانشگاه که از سال 92 تا 95 در حال انجام است. در مرحله‌ی بعد با کمک کتاب شاخص‌های آموزش‌عالی جایگاه دانشگاه را در چهار حوزه کارکردی آموزشی دانشجویی، پژوهشی فناوری، فرهنگی اجتماعی و زیرساختی اداری مشخص خواهیم کرد و در مرحله آخر 10 موضوع عملکردی را مشخص و از میان آن 28 شاخص کلیدی جدا شده است و برای هر شاخص تعداد زیادی نشانگر مشخص کرده‌اند.

       عضو هیات علمی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دانشگاه ما، کمبود و اشتباه بودن اطلاعات است. این کار به شناسایی نظام جامع اطلاعات استان و دانشگاه کمک می کند. ما این شاخص‌ها را برای دانشگاه خود بدست آورده‌ایم و در تلاش هستیم این وضعیت را با وضعیت مطلوب مقایسه کنیم. در مورد بعضی شاخص‌ها وضعیت مطلوب مشخص است، ولی برخی مشخص نیست و از شاخص مطلوب دانشگاه تهران استفاده خواهیم کرد. مرحله‌ی بعد، تحلیل استراتژی است. تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف است. 

Bookmark and Share
نظر شما
پاسخ به:

Your Name Description

Your Email Description

Your Website Description

Your Comment Description

 

Parent Comment Description

وارد نمودن نام و نام خانوادگی، ایمیل و وب‌سایت اختیاری می‌باشد.