آخرین اخبار :
کد خبر : 9351 دوشنبه 26 آذر 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جمع هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید نمود

مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جمع هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید نمود

مدیر کل راه  و شهرسازی استان در نشست با اعضاء هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق ، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید نمود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است تصریح نمود : باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه ، عمران و آبادانی بهره گیرد .

مهندس سید محمد نظری ضمن توصیه به اعضاء هئیت مدیره جهت تلاش برای پویایی و بالندگی نظام مهندسی از همه بخش ها و دست اندرکاران خواست تا  از جزیره ای کار کردن بپرهیزند و در راستای بهبود جایگاه سازمان نظام مهندسی در استان و رونق ساخت و ساز و تحکیم مبانی قانون گرایی تلاش مضاعف نمایند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعضای هیات مدیره را به وحدت رویه توصیه و یادآور شد قطعا ارتقاء سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسان عضو این سازمان در گرو تلاش مستمر و سازنده هیات مدیره است و همه ما تلاش خواهیم نمود استقلال و بالندگی سازمان در جامعه تامین گردد ، وی اظهار امیدواری نمود که با همدلی ، همراهی و هم افزایی مشکلات پیش رو مرتفع و فصل جدیدی برای تلاش و کوشش گشوده شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان تلاش بیشتری صورت دهد گفت : امید است اعضای هیات مدیره دوره هشتم درخصوص کارکرد و عملکرد این سازمان آسیب شناسی جدی داشته باشند تا با رفع موانع و مشکلات ، خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهند .

مهندس نظری  سازمان نظام مهندسی ساختمان را نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاههای فنی و تخصصی در استان دانست و یادآور شد سازمان نظام مهندسی ساختمان درحقیقت جزئی از حاکمیت است و این سازمان مجموعه ای از افراد نخبه و فرهیخته را در خود جای داده است که از این ظرفیت و توانمندی ها در بخشهای مختلف استان می بایست بهره برد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه تعهدات فردی در مجموعه نظام مهندسی نیز امری مهم و لازم است افزود : همه ی اعضای این سازمان می بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسند عمل کرده و درزمینه حفظ سرمایه ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند .

مهندس نظری با توجه به بااهمیت دانستن نقش نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان ساخت ما نقش سازمان نظام مهندسی را بسیار با اهمیت میدانیم و از نظرات فنی و تخصصی این سازمان در کارگروه زیربنایی ، کمیسیون ماده 5 و دیگر کمیسیون های فنی استفاده میکنیم .

مهندس سید محمد نظری در بخشی دیگر از سخنان خود تسریع نمود  استفاده از مهندسان باتجربه و مجرب می تواند در تسریع عملیات اجرایی و تضمین کیفیت پروژه های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد .

وی ضمن اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار نظام مهندسی در عمران و آبادانی کشور یادآور شد نطام مهندسی بزرگ ترین تشکل مهندسی کشور است و بعلت اهمیت موضوع زیرساخت ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران با تاکید بر تعامل و همراهی اداره کل راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت : این تعامل و همکاری میتواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت و سازهای استان داشته باشد .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها