آخرین اخبار :
کد خبر : 9350 جمعه 23 آذر 1397 اجتماعی

آیین تکریم رییس سابق و معارفه رییس جدید موسسه برگزار شد

آئین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری، صبح پنجشنبه، 22 آذر 1397 با حضور اعضای هیات موسس و کارکنان موسسه برگزار شد.

به گزارش خبر مازندران آئین تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری، صبح پنجشنبه، 22 آذر 1397 با حضور اعضای هیات موسس و کارکنان موسسه برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اصغر زکوی، رئیس جدید هیات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری، از خدمات 4 ساله جناب حجت الاسلام دکتر قاسمی طوسی تشکر و برای ایشان در همه امور به ویژه همکاری با موسسه، آرزوی موفقیت نمودند.

ایشان ضمن تبریک به حجت الاسلام دکتر دیانی به عنوان رئیس جدید موسسه افزود: امیدوارم با درایت، هوشمندی و قاطعیتی که در شما سراغ داریم بتوانید حرکت رو به جلوی موسسه را در چارچوب اهداف کلان  و برنامه پنج ساله استمرار بخشید.

 

 

 

رئیس هیات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص) در ادامه به چالش های موسسه اعم از تامین منابع مالی مستمر و قابل اعتماد، اجرا نشدن برخی از برنامه های مشخص شده موسسه و نداشتن فضای فیزیکی مناسب اشاره کردتد و از رئیس جدید موسسه تلاش برای رفع این موانع را خواستار شدند.

در ادامه جناب حجت الاسلام دکتر قاسمی طوسی، رئیس سابق موسسه پیامبر اعظم(ص)، ضمن تشکر از همکاران موسسه و تبریک به جناب حجت الاسلام دکتر دیانی، اشاره ای کوتاه به فعالیت های انجام شده در طول تصدی خود داشتند و خواستار تعقیب و اجرای طرح های مصوب موسسه و ماموریت های ذاتی آن شدند.

سپس حجت الاسلام دکتر دیانی، رئیس جدید موسسه ضمن تشکر از زحمات حجج الاسلام دکتر هاشمی و قاسمی طوسی به عنوان روسای سابق و نیز همکاران موسسه، از حسن نیت اعضاء محترم هیات موسس در انتخاب خود به عنوان رئیس جدید موسسه، سپاس‌گزاری کرد.

ایشان از قرآن کریم، اهل البیت (علیهم السلام) قانون اساسی، اساسنامه موسسه و مصوبات هیات موسس به عنوان خطوط قرمز و اسناد بالا دستی یاد نمود و اظهار امیدواری کرد در طول دوران تصدی خود، به فعال سازی حوزه آموزش و نیز مشارکت دهی به بانوان محترم در فعالیت های موسسه بپردازد.

در پایان جناب حجت الاسلام دکتر زکوی، رئیس هبات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص)، همراه با قرائت متن تشکر از رئیس سابق و ابلاغ انتخاب رئیس جدید، متن و حکم یاد شده را به ایشان تقدیم کرد.

 

متن حکم دکتر دیانی بدین شرح است:

 

 

«جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمود دیانی

 

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، نظر به تجارب ارزنده آنجناب در حوزه  نشر معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و با استناد به مصوبه هیات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری مورخه 97/9/16، به موجب این ابلاغ از این تاریخ به مدت دو سال به ریاست موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری منصوب می شوید.

 

امید  است با اتکال به عنایات خدای متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حسن تعامل با مراکز و شخصیت های فرهنگی و مذهبی و همدلی با همکاران و هیات موسس، در راستای پیشبرد اهداف موسسه موفق باشید.

 

 

                          دکتر علی اصغر زکوی//   رئیس هیات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری»

 

 

همچنین متن پیام تشکر از دکتر قاسمی طوسی بدین شرح است:

 

«جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد اسماعیل قاسمی طوسی

 

سلام علیکم

 

با تقدیم احترام، بدینوسیله از زحمات ارزشمند جنابعالی در طول بیش از چهارسال تصدی ریاست موسسه پیامبر اعظم (ص) ساری تقدیر و تشکر می شود.

 

بی تردید موقعیت کنونی موسسه مرهون خدمتگذاری های خالصانه جنابعالی و همکاران محترم شماست.

 

هیات موسس مطمئن است که از این پس نیز توان خود را نثار موسسه ای خواهد نمود که وجهه همت خود را تنها و تنها نشر معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) نموده است.

توفیق روز افزون شما را از خداوند بزرگ می طلبیم. 

                                                                                                                                 دکتر علی اصغر زکوی//  رئیس هیات موسس موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری»

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها