آخرین اخبار :
کد خبر : 9281 شنبه 19 آبان 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار ملی در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

کارگاه آموزشی نحوه ثبت و درج پروژه نرم افزار ملی با حضور مهندس افراز رئیس کنترل ساختمان وزارت متبوع ، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل و کلیه ناظرین عالی مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس موتمنی رئیس اداره توسعه مهندسی و  نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل  ضمن اعلام این خبر افزود : در این کارگاه ناظرین با نحوه کارکرد نرم افزار و امکانات جدید آن آشنا و ابهامات و سوالات آنها مطرح و مرتفع گردید .

رئیس اداره توسعه مهندسی و  نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل  در ارتباط با خصوصیات ومشخصات این نرم افزار افزود  : نرم افزار تهیه شده با قابلیت نصب بر گوشی های اندروید امکان گزارش دهی بهنگام پروژه ها برای ناظرین عالی را فراهم می کند  . از دیگر قابلیت های این نرم افزار ارسال عکس های پروژه و مشخص نمودن موقعیت دقیق جغرافیایی ملک می باشد.

وي در ادامه تصريح كرد: در  حوزه های مدیریتی نرم افزار قابلیت مدلهای متفاوت گزارش دهی را داشته و تصویر وضع موجود ساخت و ساز را برای مدیران و تصمیم گیران این حوزه مجسم می کند .

 در پایان این جلسه مقرر گردید در آینده نزدیک با بروز رسانی نرم افزار قابلیت درج گزارش برای گروه های کنترل مضاعف سازمان نظام مهندسی و حتی ناظرین پروژه ها در نرم افزار ایجاد گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها