آخرین اخبار :
کد خبر : 9273 یکشنبه 13 آبان 1397 اجتماعی
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد :

اولویت وزارت راه ؛ اتمام پروژه های راه روستایی و مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استانهای شمالی کشور نیازمند توجه بیشتر در حوزه زیرساختی هستند ، گفت : اتمام پروژه های راه روستایی و مسکن اولویت بنده در وزارت راه است .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران محمد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران ، اظهار داشت : رئیس جمهور نسبت به حجم پروژه های نیمه تمام ، راه روستایی و مسکن دغدغه دارند و از اقداماتی که باید تاکنون اتفاق می افتاد اما صورت نگرفته گله مند هستند که امیدواریم با پیگیری بتوانیم مسائل و مشکلات را رفع کنیم .

وی افزود : مازندران به هیچ فکر متفاوتی نیاز ندارد و اگر این مسیر را برویم شکوفا می شود و شاهد پیشرفت خواهیم بود که در حوزه راه قطعا حمایت های لازم انجام میشود .

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : مردم مازندران مردمی توانمند بوده که حق دارند پیشرفت را ببینند و لمس کنند که با تشکیل هیئت امنای بنیاد توسعه مازندران به صورت سهامی عام خود مردم برای پیشرفت استان ورود و از این محل درآمد کسب کنند .

اسلامی گفت : کشور ما قدرتمند بوده و تنها بودجه قدرت ما نیست بلکه اقتدار ما استفاده از تمام ظرفیت ها است که امیدواریم با توکل به خدا و استفاده بهینه از امکانات و همه ظرفیت ها بتوانیم تحولی در زندگی مردم ایجاد کنیم .

توجه بیشتر دولت به زیرساخت های حوزه راه در مازندران

آیت الله نوراله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی استاندار سابق مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی ، خطاب به اسلامی ، گفت : قبلا به عنوان استاندار برای یک استان و اکنون به عنوان وزیر به کل کشور خدمت می کنید که تلاشتان بیشتر و قطعا اجر و ثوابتان نیز بیش از قبل خواهد بود .

وی افزود : راه یکی از عوامل توسعه در کشور بوده زیرا تمام تردد و رفت و آمدها از این طریق است که با مدیریت درست وزیر جدید راه و شهرسازی امید است جاده ها اصلاح و شاهد کاهش تصادفات باشیم .

طبرسی گفت : برای همه مسئولان و خدمتگزاران دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق داریم و امیدواریم بتوانند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها مایه خوشحالی مردم شوند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها