آخرین اخبار :
کد خبر : 8291 پنج شنبه 10 آبان 1397 اقتصاد

رئیس اداره راه و شهرسازی از اجرایی پروژه Rcc برای اولین بار در شرق مازندران خبر داد

مهندس مسیح ناصحی از اجرایی شدن پروژه تعریض بهسازی و آسفالت محور حسین آباد _طوسکلا به روش بتن غلطکی Rcc برای اوین بار در سطح محور های شهرستان بهشهر بوده.

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان های بهشهر ، نکا و گلوگاه مهندس مسیح ناصحی از اجرایی شدن پروژه تعریض بهسازی و آسفالت محور حسین آباد _طوسکلا به روش بتن غلطکی Rcc برای اوین بار در سطح محور های شهرستان بهشهر بوده.
وی خاطر نشان ساخت :یکی از انواع مصالحی که در چند دهه اخیر جهت استفاده در ساخت روسازی مسیر راه گسترش داده شده است، بتن غلتکی (RCC) می باشد. روسازی ساخته شده از بتن غلتکی (RCCP) را می توان در مسیرهای با ترافیک سبک و سنگین استفاده کرد و هزینه ساخت کم و تعمیرات و نگهداری مختصر ان یکی از خصوصیات بارز این نوع روسازی است .
ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر نکا و گلوگاه از  بهره برداری اسفالت ۲ کیلومتر از این محور با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال و اتمام زیرسازی ۲ کیلومتری از مسیر  و آماده سازی جهت عملیات نهایی روکش آسفالت می باشد . 
وی با بیان این مطلب فرمود اداره کل راه و شهرسازی چندین پروژه فعال در حوزه مهندسی و ساخت در حوزه شهرستان بهشهر در دست اقدام دارد که تعریض قطعه ۵ محور بهشهر _زاغمرز به طول ۸ کیلومتر به روش بتن غلطکی ونصب هم زمان نیوجرسی بلوک مفصلی جهت ارتقای ایمنی کاربر در این محور با پیشرفت ۵۰ درصدی هم اکنون در حال اجراست، انشا الله در آینده شاهد بهره برداری پروژه در شهرستان بهشهر باشیم .
گفتنی است : از 10500 كيلومتر راههای اصلی و فرعی و روستايي موجود در مازندران ، مقدار 415 كيلومتر در شهرستان بهشهر واقع شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها